E--/ då börjar vi igen !

jaa.. loisa och jag börjar blogga igen ;) wiiihoo... men ja, nu ska ni alla få ett liv igen och börja stalka oss !

kan väll köra igenom kort om dagen. gick till skolan även fast att jag är sjuk! bara för att lollo inte ska få gå runt där själv. men var helt död, orkade inte så gjorde ingen nytta ändå. efter mötte jag upp mickis, gick hem till henne, bytte om, åt och sånt dära. stressade till bussen och åkte mot torvalla. hade genrep på cheerleadingen. det gick skitbra! :) cyclones är så jävla duktiga! men syrrorna + urcil kom och kolla också så åkte hem med dom sen och jaa.. har inte gjort så mycket.. ska gå och lägga mig nu, tror jag stannar hemma från skolan imorn!


Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0