loisa: saknar sommaren..

då man kunde gå runt i bara linne utan att frysa.. då man var brun.. då det var ljust ute.. då det var lov och man kunde somna och vakna när man ville..  saknar att sitta och äta en glass på stranden saknar landet mest.. landet är verkligen min favoritplats (låter som en tönt) men det är deeeeeeeet.. ååh villl dit nunununu där borta var det fan inget problem.. där känner man igen alla från när man var mindre, där alla hälsar på en (jag kände inte ens vissa som helsade på mig haha patricia bara wtf vem fan var det, hahah och jag bara helsade tbx hahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahaha jag var fameos där :P)






då man gick ut så här..

träffade de från kollot igen..

saknar när jag var på twilight fan event med promika.. en av de bästa dagarna i mitt liv haha ;)

jag och patricia på mitt landställe ;) (visste ni att patricia också har landställe och hon är peruanare och turk ahhaah )

på landet då jag svättades så vi bästemde oss för att ta en dush på tomten haha:P

grönan saknar jag också haha (men inte så mycket haha)

saknar ung08 mer er tjejer. vi fyra föralltid.. synd att claudia blev en bonde på landet :(

barndomsväääääänen och jag :)

brun var man också..

soladeeeeeeeeeeeee like hell

hahaha vi skulle göra en stjärna med det gick inte så bra haha

hahah;)


ful pose i know men ville bara visa ännu en gång hur bruuun jag var :)

Kommentarer
Postat av: Minela

HAHAHAHAHAHHA VEM ÄRE PÅ DEN DÄR PEACE BILDEN MED CONVERSE Å BLÅ TRÖJA? SSVÄÄÄR HAR PREEECIS SAMMA KLÄDER?

2010-10-28 @ 00:27:25
Postat av: Anonym

ÅÅ NAGELLACK AHHAHA

2010-10-28 @ 00:27:50

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0