loisa: intervju

var i skolan.. sen kom mulki och andrea och vi pratade lite sen gick andrea och soumaya kom och vi åkte till stan.l letade efter kläder men på riktigt , jag hittade inget fint.. så vi gick till donken där jag fick en gratis cheesburgare haha.. och vet ni vad som hände där ??

vi ser peter (kissies bror) och hans bög kompis och vi kollar ganska mycket på de.. men sen gick vi och satte oss och då kom de efter oss och frågade om vi ville vara med e deras intervju till deras bloggar/showen eller vad det är.. vi säger såklart ja haha. och våra meninger var vem vi blev räddast av och vad vi trodde att de skulle göra.. jag började skratta såkalrt flera gånger och fick göra flera tagningar (haha man såg att perer började bli irreterad, han langade blickar hahah) och den sista jag gjorde så sa jag fel.. jag sa - jag tror att peter08 kommer hoppa på folk baklänges.. men jag skulle säga jag tror att peter08 kommer hoppa på folk bak och fram = inportoooo.se.... men roligt var det hahah! vi får se om de väljer mig och mulki, soumaya då :P

sen träffade vi min mamma och vi gick och köpte vantar och mössa till mig och nu är jag ensam hemma och väntar på desprite houswies..




Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0