loisa: bloggar igen

tjenare ;) emma tjatar ju hela tiden på mig att jag ska blogga så jag kan väl göra det då! vi har ju inte bloggat på några månader.. men allt rullar på som det ska förutom alla prov som vi har , nästa vecka har vi 3 prov men det är bara att plugga..

iaf idag var jag i skolan som vanligt så dära, sen kom mulki och andrea och vi köpte chips och bullar och tjockade oss.. sen åkte jag till träningen med melissa. tränar ju basket igen såååå himla roligt har ju saknat det jätte mycket. juste jag stukade mitt finger så har jätte ont :( åkte buss tbx med sara och melissa och helin. haha jag och melissa satt jag sjöng helt seriöst under hela bussresan och alla kollade på oss och jag fattar inte att jag inte skämdes :O

nu ska jag iaf plugga lite NO till provet imorn.. aja god byyye


jag och andrea idag ;)

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0