loisa: arg..

läste nyss på kenzas blogg att universal music hade kontaktat henne efter hon hade sjöngt några låtar..  1. hon sjunger inte ens såå bra så att världens stösta music argentur ska kontakta henne...  2. bara för hon äger en känd blogg så kontaktar de henne..  3. jag blir arg haha.. det finns folk som vill det mer en henne, och nu när de börjar kontakta henne säger hon hur mkt hon gillar musik men hon har inte sakt ngt förut.. okej man kan tro att jag är avensjuk (vilket jag är haha) men ärligt, inte ens de i idol blir kontaktade av universal music osv och de sjunger mkt mkt mkt bättre en henne... grejen är om hon skulle vilja det här mer och om hon kunde sjunga bättre så skulle jag tycka det var okej men det verkar itne ens som hon vill det lika mycket som andra... vad arg jag blir.. aja vissa har väl turen med sig


skulle bara skriva av mig lite haha -.-

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0