E' rubrik ?!

skola, sen åkte jag till centrum med lollo. men hon dissade mig. gick till mickis, men hon kastade ut mig från sin lägenhet! gick till centrum med mickis köpte leggins, åkte till träning, tränade, åkte hem.. haha, på hemvägen sitter vi i pendeln och en kille sitter mittemot oss, han är typ 40 år. och ringer någon, han försökte prata som en tonåring så håårt! JAG DOOG sen han ba till sin kompis- " ey! och det sitter några och skrattar åt mig nu, jag vet inte varför! några snorungar!" shiit, jag dog! men har fått min biljett till the wave nu, någon mera som ska dit? men min data fuckar ut total och ska duscha och plugga.
SKRUVA UPP!--

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0