E' långt inlägg?

såå.. igår kom lollo och mickis hem till mig efter mitt senaste inlägg, och vi va hära lite sen åkte vi mot farsta strand för att träffa arelis sen åkte vi mot heron city, åt donken och kolla på filmen.. ettan är myyycket läskigare men den här va också fick fan hjärtattack när det blev sådär BOOOM! sen åkte vi till mig, kom hem typ 2 och sen satt vi typ och prata, mickis somnade typ direkt, tråkig som hon är! men iaf.. idag vaknade vi 9 av att mickis smällde igen dörren skithårt! och vi titta bara på tv och sånt och hade det naajjs. sen åkte vi till lollos match.. hon får berätta hur det gick.. men winta, hillo, andrea och tracy kom också dit.. efter blev det donken som vanligt och sen va alla tråkiga och lämnade mig och hillo så vi två åkte till vivo och köpte chips och luffade runt ;)
Bilder från inatt--

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0