E' hahah

okej, min dator har varit skitseg! så har inte kunnat blogga men efter skolan åkte jag med enyo och urcil till skärholmen och gick runt lite sen åkte vi till kista och kollade runt, dom köpte lite grejer, själv hittade jag bara ett par örhängen.. det finns inga fina kläder längre! men sen åt vi tacobar och BK sen började vi åka hem och hahah när jag är påväg hem ringer lollo mig och typ skriker JAAAG ÄR KÄÄÄND! och lalalala berättade allt så ser man videon HAHAHAHAHHAAH om jag inte doog! och kolla mulki hahah! men har haft min tisdagskväll och håller på att tittar på 2 and ½ men. ska sova på soffan har jag bestämmt nu ;)
två riktigt fula bilder från idag!
köpte dom hära-

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0