E' det är snö!

okej, nu är det så att jag sitter här med fetaste affrot och helt blöta kläder! vad kan ha hänt? SNÖÖ, DET ÄR VAD SOM HAR HÄNT! usch! vaknade imorse visste inget, platta håret noga.. sminkade mig sen när jag går ut från mitt rum så ser jag att det snöar! men jag ba jaja, jag kommer ändå inte bli mulad eller något.. så mitt hår kommer inte bli affro.. det gick bra hela dagen tills vi va på väg hem. fett många kommer och tar ner mig, mular mig, sparkar snö på mig.. fyfan! så ny måste jag in i duschen och sen fixa mig.. skulle egentligen åka till skärholmen nu.. men det hinner man ju inte med!
JAG HATAR SNÖ! HUR KAN SMÅBARN TYCKA ATT DET ÄR ROLIGT MED SNÖ?!

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0