loisa:

just nu : är jaghemmahos promika och priota med soumaya madde.  vi kom nyss hem och vi har handlat massor med godis i vivo på vår lilla rode trip (igenhaha). har varit med de nästan hela dagen så det e vad jag har gjort idag.

igår: vaknade jag upp hos soumaya och vi åkte till promika och priotapå deras födelsedags fest.  deras kusiner kom och de hade gjort värsta maten OHHAAA. vi hade kulkul sen kom jag hem vid klockan 12 och satt vid datan..

torsdags: sov jag hos soumaya, vi kollade på vampire diaris och spelade the sims och mickis kom ett tag och vi åt pizza men hon gick hem vid 9 då vi lämnade av henne.

förlåt för jag inte har bloggar på länge men jag har inte orkat...


Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0