e' cyclones ;)

shoosan! Nu är jag påväg hem från träningen . Jag vet att jag har bloggat skitlite! Men i söndags hade jag träning sen sov lollo och mickis hos mig. I måndags hade jag träning igen. Igår, träning igen men sov hos mickis... Och mamma hade inte hört när jag sa det till henne så hon va skitorolig och ringde min tränare och allt sen på morgonen så ser jag typ 10 missade samtal. Och ja... Men har bara varit hos mickis idag och tränat i 3 timmar! Men vi blev klara med programmet idag :D så jävla bra vi är, cyclones! <3 men är bara i farsta så det är långt kvar. Men ska duscha sen öva på nummret och sånt skriver ikväll ;)

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0