saker ni inte visste om mig:



* jag vill bli artist, haha vill verkligen det. funderar på att lägga upp videosar på youtube där jag sjunger men alla kommer skratta åt mig fan..

* jag hatar insekter, så jäävlaa äckliga

* var osmas med emma i en och en halv månad , dagen efter vi blev sams skaffade vi bloggen tsm..

* hatar skolan över hela mitt hjärta, verkligen hatar men går dit ändå för att jag tänker på framtiden..

* de fem finaste killarna jag vet är: 1. taylor lautner , 2. robert pattinson, 3. zac efron, 4. justin bieber och 5. eric saade

* jag har riktigt dåligt självförtroende och självkänsla..

* jag tar åt mig lätt

* jag blev ledsen på twilight fan event för att taylor lautner inte var specielt rolig, han var ganska tråkig då, det såg ut som att han ville att alla fans skulle hålla käften... hon som intevjuvade bad alla att lunga ner sig för det var verkligen hype där inne sen sa taylor - vi är vana med det här så det spelar ingen roll. och när alla skrek - i loove yoou taylor, satt han bara där tyst och svarade på hennes frågor.. tyckte han borde säga något åt oss fans iaf.




Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0