nanananaaa

halååååjsaaan!
igår sov ju mickis hära, vi tittade på en film och var nyttiga med gurka, morötter och dipp ;) men vi somnade ganska tidigt, vid 2 typ ? men jag va skitrött för jag hade ju gått upp klockan sju på morgonen. idag har jag typ hunnit göra ganska mycket, joggat med mickis, vi va ute i mer en en timme, och joggade i typ enhalvtimme ;) fast mickis kondition suger! haha, iaf sen kom vi hem jag dushade och sen åt vi frukost på balkongen ;) jaja , följde med henne till skarpnäck sen åkte hon hem sen gick jag hem igen och nu har jag inte gjort så mycket, ska kanske iväg och bada med lollo,
*eller nej ändrade planer.. mickis ringde nyss och vi ska titta på streetdancefilmen kanske.. ska bara messa lollo då..
men see yaah !:) / Emma

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0