E / lalalala

åkte till farsta och tjockisarna orkade inte möta upp mig så jag gick själv till farstaängen och de satt dära och väntade på mig, och mickis hade kastat in basketbollen i den dära lilla "polen" så JAG fick gå in i det askalla vattnet och hämta den, men sen var det några på planen så vi gick till gungorna och satt och pratade lite sen kände vi för att ta en promenad så vi gick till dreviken och gjorde lite saker och sånt och jag kom hem typ nyss och matias ( min kusin ) har kommit från övertårnio :o visste inte äns att han skulle komma... men ska vara social nurå
Bilder från dagen-








mera bilder kommer lite då och då ;)



Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0