E / dagen i ord och bilder ;)

hellu , känns som det har varit en skitlång dag! först åkte jag med enyo, urcil och cedrine till tcentralen och dit kom massa folk sen kom kimberlie, hahahaha hon har typ tappat all svenska och pratade engelska hela tiden:p men efter åkte jag till farsta snabbt träffade lollo och hämtade godis ( faaaaaaat ! ) efter åkte jag till urcil och cedrine med enyo och vi tittade på ghana-serbien matchen , eller nej vi tittade i 5 min sen tröttnade vi..men ghana van iaf :D
men iaf var dära och kom hem typ nyss och tror jag ska borsta tänderna sen gå direkt och lägga mig , är skittrött och ska upp tidigt imorn och jogga så see yaah imorn ;)
Bilder från dagen-


hahaha , jag dära lääängst bak

FAAAAAT !

hahaha , "sex and the city-drickan"

jag är såååå coool :p



vad, det är ju sex and the city! ;)



Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0