HÅRPROBLEM!

aah, är skitarg nu!!
jag har inte sakt det innan, men jag har löshår och jag köpte mitt första typ i slutet av förra sommaren, då hade jag clips och har haft det tills nu, och innan jag åkte till kollo så sydde jag in det.. fyfan!
1- det gjorde skitont att sova med det de första nätterna!
2- det kliade som fan!
3- inte bra när man badar, det trasslar ihop sig jättelätt!
4- det kändes äckligt när man rörde det..
och igår när jag badade så trasslade det in sig skitmycket! det var typ rastaflätor så jag var tvungen att ta ut mitt löshår och kasta det! asså jag slösade på 650 kr! och nu måste jag vänta tills nästa barnbidrag till jag kan köpa nytt fast den här gången ska jag ha clips fan!
Här är innan jag rakpernamentade det, innan löshår, innan färgning och allt.. det var kort men ändå!
första löshåret-
färgade håret mörk mörk mörk brunt!
och det sista, sydde in och blandade med brunt och mörk mörk mörk brunt..
vilket var bäst.. och ska ju köpa nytt vilken färg borde jag ha ??

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0