steg för steg

nu kan jag blogga normalt ;) är i björkhagen nu, alltså snart hemma, har upptäckt att det inte kostar något för mig att vara inne på internet på mobilen, wohoo! Så ska börja ta kort med mobilen så jag kan ladda upp bildera direkt, är man inte bäst ? Men nu är jag i bagis på perrongen, jag vet! Jag ska blogga ända tills jag är hemma :p nu är jag i den otroligt långa rulltrappan, sart uppe.. Så är uppe nu, nu är jag vid mitt hus, fast min port är längst bort så måste gå runt hela huset, nu är jag vid konsum, grillen, andra porten, folkets hus, lyssnar på chrisbrown.. :p min port , väntar på hissen... Står i hissen, kollar mig i spegeln, ytterdörren står öppen, tar av mina skor på balkongen.. Går in säger hej till alla.. Går in i rummet , går på toa.. Mer får ni inte veta, haahhhha nu vet ni steg för steg vad jag har gjort :p

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0