lollo ville att jag skulle göra...

SNABBFRÅGOR
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: allt möjligt förutom de hära fyrkantiga, med olika färger
Är det nåt du absolut inte äter: Bajs ?
Kläder just nu: hotpans och en stor tröja
Musik just nu: Love the way you lie med rihanna och eminen
Vad sa du senast: jag sjöng nyss men det jag sa till en person sist va "ääh nej?"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: tidsepok? wtf?!
Sommarplaner: Landet, sola, bada, grönan, Norrland
Fisk eller badkruka: Fisk !! :D
Saft eller alkohol: Saft, dricker inte alkohol
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: sommar
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: vänner, maaat..godis och sånt, en båt?
Spelar du nåt instrument: nej, spelade valthorn ( en fet sak ) i fyran
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska !
Sparare eller slösare: helt klart slösare!
Tror på liv på andra planeter: jaa men inte i vintergatan, utanför vintergatan så måste det finnas!
Kommer du ihåg din första kärlek: jaa
Älskar du henne/honom fortfarande: nej, småbarnskärlek var det!
Har du några homosexuella vänner: nej men jag vill ha en bögkompis :D
Tror du på mirakel: ja..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: om man älskar den personen så ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: vi kan börja med att fråga vad tolerant är ?
Ser du på kärleken som ett misstag: nej? vem gör det ?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 eller 3
Bio eller promenad: båda är lika mysigt :)
Är du kittlig: jaa :O
Snarkar du? Nej men jag tror jag pratar i sömnen :S
Stjärntecken? Oxe, envis :)
Rädd för insekter? jaa usch !
Äckligaste insekten: allt som är litet och kryper
Största svaghet: osocial, riktigt osocial! måste jobba på det!
Det här är jag bra på: vet inte.. vad är jag bra på ?
Bästa bok? åhh, kommer ihåg att jag läste någon skitbra men kommer inte ihåg vad den heter :S
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
hmm. stoppa tiden när jag vill, förflytta mig till något ställe hur snabbt som helst! läsa andras tankar 
Vad vill du jobba som? vet inte än..
Chips, morötter eller godis? chips med dipp
Pizza eller hamburgare? hamburgare!
Skriver du dagbok? ibland..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jaa, vill ha en tatuering.. vet inte vart och vad men får se.. och vill pierca mig i naveln :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) rummet= stökigt!
Gungar du på stolen? gjorde det fett mycket förut :S
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? jaa, shit vad kuul :D
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? om det är jätte mycket
Saltar du på maten? aa, när jag är hemma
Gillar du att sjunga? jaa!
Anser du att du är stark? sådär..
Brukar du sola? jaa när det är sol :D
Vad gör du om du får hicka? står på händer och dricker vatten
Röker du? neeeej!
Snusar du? oh fyfan, nej!
Använder du knark? neej?!
Kaffe, te eller inget? te , kaffe är gott med mycket socker!
Har du en besatthet? datan, mobilen och tvn !

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0