loisa: vilken bebis blev sötas?

haha testade hur mina barn skulle se ut. här ser ni nedan


min och erics barn. haha man ser att hon har fått min panna, erics mun för på bildenharhan typ halv öppne mun. erics ögonbryn fast min färg på de. och vems hår vette fan asså... min näsa ser man iaf :P kattiiiig bebig. långt och fint hår. sööötis också :)

min och justins barn. man ser att hon har fått justins läppar, min och justins näsa tsm, mina ögonbryn. justins forms på huvet :P verkligen lik justin iaf. jätte söööt skulle nog välja detta barn om jag fick välja av de här fyra.

min och roberts barn. hahah roberts hår aboslut. roberts ögonbryn fast min färg på de. mina läppar fast robert leende. och vems elefant öron har hon fått :O man ser inte ens ngn på bilden men jag tror hon har fått mina öron eftersom jag har gaska stora. robert ögon. guud vad söööööööt.

min och taylors barn. wtf inte lika någonstans. men men mitt leende och taylors läppar ser det ut som. mina ögonbryn och min och taylors näsa tsm. taylors hudfärg?

hahah vaa sööta bebisar jag skulle fått. ehm min och taylors barn borde vara sötast men tyvärblev det inte så. skulle jag välja en bebis som jag skulle ha på riktigt så skulle det nog vara min och erics barn,  eller min och justins barn jag vet faktist inte. men min och roberts barn va skiit söt juu :) vilken tycker ni är sötast?

Kommentarer
Postat av: roya

hej, fin blogg. :)

besök gärna min <3

2010-07-19 @ 09:38:20
Postat av: roya

rroyas.blogg.se

2010-07-19 @ 09:38:59

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0