loisa: top 4 killar



robert pattinson - så jävla snygg, i harry potter filmen där han var med var det inte många som la märke till honom men det gjorde faktist jag. jag tyckte han var jätte fin specielt i filmen. sen såg jag twilight filmen där var han så jävla snygg. det finns inga ord. jag älskar verkligen honom, hur han pratar, hur han skrattar.. allt.. jag vet ganska mycket och läser många bloggar och sånt om honom. robert en inte en sån kille jag brukar falla för men han är så speciell..

taylor lautner - han är så jälva snygg och sexig. hans kropp är såå himla snygg. hans ansikte också. jag älskar hans leende. taylor är precis den killen som är min smak, håret, kroppen, personligheten. jag skulle kunna sätta taylor som etta men ändå inte. den första gången jag la märke tillt taylor var i fullt hus 2. han hade en liten biroll där. jag vet jätte mycket om taylor, mer än robert iaf. vet vart han var född, vet mcyket om hans familj, karriär, små saker, vad han gillar för tjejer (jag är en av de han gillar haha) favorit färg osv.. älskar han.  och i twilight + är han bara så himla snygg. tycker bella är taskig mot honom.. tänk också att jag har sett han IRL, jag har andas samma luft som honom ;)


justin bieber - ganska söt, sjunger jätte bra. hans låtar är också bra. haha inga killar gillar honom alla tycker att han är bög, alla är ju bara avensjuka på honom bara för han får tjejer ? hans frisyr är också jätte fin. och jag gillar hans personlighter han bryr sig om alla lixom. han är snäll , eller det verkar som det iaf.

channing tatum - så jävla hooot. men han är ju fan bisexuel, ska lägga in en video på när han strippar haha. men han är ganska gammal också, han har ju barn och flickvän och så.. men han är ändå sexig och snygg. hans kropp oooooohaaa vad fin. men jag vet inte så mycket om honom, är ingen stalker så om honom men jag tycker bara han är fin ;)


vet fan inte om han är seriös?


Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0