loisa: spelar med emma

sitter och spelar röj och poker med emma på msn, haha vår grej som vi alltid brukar köra när vi har tråkigt ;)
ganska varmt och kvavt här inne, inatt såv jag ju bara med trosor haha. tog ju av mig tröjan för det var så vamt. varmaste sommaren hittils eller?
satt och spelade med emma sen stängdes min data av ? den är ganska ny också och den bara stängdes av man bara wtf? så jag lät datanvila eftersomden har varit på typ hela dagen så jag tog en dush i typ 5 min.

eftersom emma är så seg på att köra poker så tog jag massor med foton medans det var hennes tur , här nedan så får ni se några photos.




är ganska svart under ögonen, får inte bort mascaren (vatten fast) har tagit olja och allt men det går inte bort :/

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0