loisa: sluta klaga!

kom att tänka på nyss vad alla klagar, visst jag har klagat också men när jag väl tänker på att inte klaga så gör jag inte det.. men nu när vi kommer till vädret är det så många som klagar att det är för varmt? vissa vill att det ska regna just nu? men i vintrast då? då alla gick med de varmaste jackorna vi hittade hemma, tog tuben/bussen istället för att gå för det var för kallt, då man inte gick ut för det var så kallt? jag tror alla kommer ihåg det, då bad vi om värme, vi länktade efter sommaren. och eftersom jag tror på gud så tror jag att gud vill att vi ska ha det bra. och nu är det sommar, alla de vi bad om att vi ville ha (som vi ändå skulle få om några månader). nu är det cirka 30 + grader ute. hur skönt som helst.

det jag vill komma fram till är att sluta klaga och nu syftar jag på vädret, vi hade det kallt och alla vi klagade , jag klagade som fan, nu har vi sommar och nästan alla mina vänner klagar på att det är för varmt. bästem er varmt eller kallt?


Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0