loisa: skriver en bok här..

dagen började med att jag träffade betty i centrum ( vi åkte inte till stan ) vi gick runt i olika affärer sen åt vi på donken (jag tog sallad hah) gick runt lite till sen drev jag med betty om en sak. jag sa att jag har ett hemligt ställe som jag brukar gå till, att det är blått vatten, stort berg , en  liten sjö med massor med fina fiskar som man kan se tydligt, att jag har gömt godis på där, att det finns massor med kuddar och filtar. visst jag har ett ställe (töntigt men ja) som typ ingen vet att jag brukar gå dit och det ser ut så där bortsett från det blåa vattnet , kuddarna/filtarna,  fiskarna och godiset.  så hon ville verkligen komma dit och det tar en timme att gå dit från centrum, det är där jag brukar gå promenader och så. hon verkligen förväntar sig att det är jätte fint där. så vi går dit och hon klagar hela vägen att hon itne orkar gå mer sen när vi kommer fram dit så sa hon - okej vart är det där stället då? och stället var mitt framför ögonen på henne, det var skit kul för vi pratade om det hela vägen dit hahaha. men hon blev skit arg :P

och på vägen dit såg vi ett cirkus fält (?) så vi såg massor med hästar, kameler, gula ankor, lamor osv. vi stannade där ett tag.. hon har bilderna men eftersom hon är skit seg så lägger jag väl upp de imorn :P

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0