loisa: sämsta sommaren!

kunde blogga iaf. onödigt inlägg bara massor med klagomol men men livet är tufft.



alla är bort resta specelt de som jag är med mest. patricia, soumaya, hilina, mickis, mulki. de är de jag är med mest. och jag ahr inte gjort något denna sommare. slösat två veckor på kollot, två veckor hemma, trååkigt. det som har hänt som är bra under sommaren är att jag såg taylor lautner och såg eclipse men inget mer. om typ tre veckor börjar skolan igen (fan!!!). jag börjar 8:an och jag får betyg och allt blir mcyket svårare... jag orkar på ritkigt inte det! måste plugga trippelt så mycket en vad jag brukar göra! ååååååh denna sommarn var inte som jag tänkt.

och på fredag kommer mickis hem sen på lördag kommer patricia hem. när patti kommer hem ska vi till mitt landställe några dagar, då kommer jag bort från allt skit.
men på sett och vis så har sommaren gått långsamt fast det känns som den gått snabbt. om ni kollar bak i bloggen så skapade vi bloggen några dagar efter skolavslutningen fast det känns som vi skapade den för flera månader sen. och då är det mesta vi bloggar om typ det som hänt under sommaren. det känns nog att sommaren gått snabbt för man inte kommer ihåg allt. så nu ska jag läsa bak i bloggen haha :P


Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0