loisa: saknar :(

jag saknar bästa dagen i mitt liv, saknar då jag såg taylor lautner. tänk att jag var i samma rum som honom, tänkt att jag har hört honom prata IRL  med mina egna öron (man hörde mest skrik haha) och tänk att jag har andas samma luft som honom. kan itne fatta det -.-

men jag saknar att sitta där, det var jätte roligt specielt med promi och alla som vi träffade under kön. de var riktigt sköna människor de där. haha jag och promi satt där med vår coola och chips. de slängde ju får feta coola som vi köpte innan (de som jobbar där). ååh gud vad jag saknar det. blev jätte avensjuk när de med VIP fick deras autografer så jag började gråta. men men jag har sett de iaf och det är inte alla som gör det.


vi satt och väntade

min kamera är sämst men drä ser ni , taylor lautner med den gråa kavajen :P och kristen med klänning



Kommentarer
Postat av: Ellen

sv; Awwh vad du är snäll! :')

2010-07-19 @ 21:58:48
Postat av: linnea

sv; hihih allt bra med dig? :)

2010-07-19 @ 23:18:34
Postat av: SIEL

men åh, tack så jätte mycket söta du. det är så himmla kul att få sånna kommentarer, det gjorde min kväll. din blogg är också himmlans bra! :) hoppas du fortsätter kika in. puss & kram!

2010-07-20 @ 00:05:41

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0