loisa: patricia

patricia är här nu med sin mamma. de kom för att säga hej då de åker ju imorn, de skulle också lämna blommorna som mamma ska ta hand om åt de haha. vi ska snart ner till centrm jag mamma patricia och vania för att äta pizza. sen skulle patricia köpa en ny digital kamera ;)


patricia model för 15 minuter haha. vi tog massor med foton. kolla vad brun hon har blivit.





oof



patricia död

lydia fixar sig haha'

min sexiga patti

älskar hennes tröja btw



patricias rooompa

mamma kommer in och säger att jag ska börja klä på mig , sen börjar hon posaa

mamma och lydia

aja , mångabilder haha. ska klä på mig nu sen ska vi ut tjaaao

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0