loisa: hemma , bild bomb

Updateringen suger men jag har ju varit borta i tre dagar så det är därför. jag var ju på landet med patricia och vi har haft jätte kul, skönt att komma bort från stan och så..  morfar lämnade oss hemma hos mig för någon timme typ så har inte hunnit blogga.
har massor med bilder , här får ni lite bilder från landet

låten vi sjöng hela tiden :


måndag: morfar hämtade mig och patricia och vi åkte bil dit, efter en timme var vi framme och vi packade upp all packning och fixade lite. sen gick vi runt för jag skulle visa patricia själva stället så vi gick ner till stranden och kiosken och allt. hahah exakt alla ALLA hälsade på mig , personer som jag inte ens kommer ihåg eller vet vilka det är. patricia tyckte också att alla hälsade man bah wtf? iaf sen gick vi tbx till huset och åt mat sen spelade vi kubb sen spelade vi kort och sen kollade vi på massor med filmer där. och vi tjockade oss tootallt. de har vad som helst där. godis, glass, kakor, bullar, massor med läsk och vi åt som faan!


första bildenvi tog. patricia goes sexi

jag tvingade patricia att fota mig

spelar kort


utanför lill stugan

olala

haha morfar och patricia






fjortissww






jag kör kollo posen



patricia slog mig med pinnen





big but

krallman















tisdag: vi vaknade vid 1 och åt frukost och ger ner till stranden och badade och solade typ hela dagen. sen kom vi tillbaka till huset och vi grillade massor med gått sen gick jag och patricia ner till ''lekparken'' och togen promenad. sen på kvällen kollade vi på massor med film och sen pratade vi skit mycket.
tog inte så många bilder den dagen..

onsdag: vaknade, åkte till nyneshamn för att handla kläder till mig men vi hittade inget men eva och morfar köpte lite saker. sen åt vi kebab pizza mMmm, åkte till ica maxi och storhandlade mycket och handlade lösgodis till bra mig och patricia för 150 kr :P
när vi kom hem så var det ganska varm och vi orkade inte gå ner til stranden så vi tog vatten slangen och hällde på varann i bikinis.


roompa. man ser min rand där :P
















för er som bryr sig så såg det ut då här i huset och tomten och så :


lillstugan där vi sov

berg






gammeldags :P







Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0