loisa: hemligt

hej bloggen, förlåt för dålig uppdatering men idag har jag varit i centrum. gud vilket bra väder vi har här i stockholm, det är 30 grader idag :O

jag skulle gjort en ''hemlig'' grej idag men en grej som jag behövde för att göra det funkade inte så jag ska göra det imorn ist, jag som länktade tills att göra det idag. är hemma själv och förblir det hela kvällen/natten. mamma jobar natt som vanligt och lydia är aldrig hemma. men det är ändå ganska skönt att vara hemma själv. då kan jag ju sjunga hur mycket jag vill  utan att någon ber mig hålla käften ;)

aja här är lite bilder som jag tog nyss iaf. har lite tråkigt.





Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0