loisa: eclipse

dagen började med att jag mötte emma i skrämar och vi åkte mot stan, hämtade ut våra biljetter och gick runt lite och sen hamnade vi på donken såklart. där åt vi och ni kommer inte tro det men jag vände mig om utan att någon ropade mitt namn och där ser jag michelle komma fram till mig , (kompis från kollot) helt omöjligt känns det som, vi har varit med varann i två veckor på raken och sen träffas vi på donken haha. vi hälsade och så sen gick hon. OCH sen ser vi victoria ( från kollot) utanför fönstret och vi bankar och sen kom hon in och vi hälsade. helt sjukt faktist..

sen börjde filmen, allt som jag väntat på. eclipse var mycket bättre än förväntat. jacob/taylor var snygg som vanligt, edward/robert var snyggare en vanligt.. filmen var sjukt bra, höll på att gråta när han friade på riktigt men sa inget till emma haha. sen åkte vi till farsta träffade mickis , hon åker ju till turkiet imorn och vi ade inte träffats på 2 veckor och hon dka juvara  borta i två veckor nu så det var bra att vi sågs. vi hade kul och snackade om allt och inget.

aja nu sitter jag och käkar godis och dricker energi dryck och kolar på jersy shoore. juste jag ska nog kolla på elcipse nästa vecka igen med alla från kollot ;)

ska jag också vara ärlig så sjunger jag just nu haha :)




hahaha fyfan vilket fuck face. dagens outfit iaf. hiss eller diss med klippta leggins? (klipp själv) (skit i bakgrunden haha)


haha?

sexi mama

krall man



Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0