loisa: det som hände på djuprämmen stannar där..

ska snart gå till tunnelbanan för att senare möta emma i skärmar för vi ska kolla på eclipse (som jag väntat på i flera månader , och tänk på varje dag i två veckor).

rubriken stämmer. själva kollot sög, personerna gjorde allt roligt, vi badade, solade, klättrade, försökte rymma från hajken (haha), hoppade studsmatta, paddlade, spelade åsnan med straff ( minnen ), åt mat hela tiden, dansade, dygnade. sisa natten var ju fan bäst, det hände lite saker där (mer säger jag inte ), där sov några i mys rummet med sovsäckar och var uppe hela natten haha, killarna sprang in i kökek och baxade korv och chips ( tjockisar som vi alla är var hungriga mitt i natten, men det slutade med att det blev korv krig). men nu när jag tänker efter hade vi ganska kul där. men saknaden efter stockholm var stoor.

kollo låtar: alejandro, billionere, stand by me...








Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0