loisa: bio

vi gick ju och såg eclipse igen men alla från kollot. det var faktist jätte kul att träffa alla för jag hade saknat de så. iaf vi träffades vid sergel vid trappan och där väntade alla, var lite nervös först men när ma nväl var där var det helt lungt. hälsade och kramade alla och vi pratade om allt och inget. ni vet ju vilka som var där för emma skrev ju.

vi köpte snacks haha jag och emma är fatsooooo, vi köpte stor popcorn stor hotsnacks och stora color men det gjorde ju alla så det var inget att skämmas för. vi gick in i bio salongen och prata och skrattade sen kommer en jävla surkärring från ingen stans som jobbar där och ber oss hålla käften ochatt hon kommer skicka ut alla om någon stör och filmen hade ju fan inte börjat. men okej vi var 13 personer och vi pratade väldigt högt men det var reklam? sen började filmen och vi viskade och skrattade lite  men hade man förväntat sig när 13 ungdomar kommer haha, sen bad två framför oss att hålla käften flera gånger, haha alla killar är ? de hära killarn sitter fan och rapar i biosalongen haha roliga snubbar de asså.

sen var filmen slut och jag höll påatt kissa på mig, verkligen. kunde inte konsentrea mig på filmen för jag var så jävla kiss nödig och jag var itne ensam om det och när filmen slutade så kutde jag michelle och elina till toan. sen gick killarna utan att säga hej då? så då var det bara vi tjejer kvar och vi pratade om allt fan, vi babblade på i en hel timme utanför sergel haha. sen gick alla hem fast jag och emma åt på donken fast vi var itne ens hungriga haha?
oj var mycket text det blev, dags för bilder nu :)


jag var inte berädd okej så mobba mig inte :P

haha nästan alla är med, haha chekka alex min:P

alex och gustave

nima , ''findus'', david playern, jimmy :)

michelle och josebella

jag och emma ;)

faaatsoo


jag och josebella. visst liknar hon bella i twilight? mycket mer IRL iaf


emma , josebella, amanda, michelle, viktoria, elina :) 

underbara människor :)

haha

shreeek

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0