loisa: älskar sommaren ;)

hej bloggen, förlåt för ingen upptadering av mig idag. vaknade ganska tidigt (för mig är kl 11 tidigt) men jag vaknade vid 12 och gick ner till stranden och där var sofia, vanessa, rebecca och vi solade och badade jätte mycket. gud vad varmt det är ute, så jävla skönt

vi badade ett tag och köpte glass och korv. sen kom alla, jasmina, lemya, nicole, johan, ibbe, massor med killar som jag inte kom ihåg namnet på. vi var på bryggan och alla killar puttade ner alla tjejorna och det var som det var två lag. tjej och kill laget dåra. jag blev nerputtad tusen gånger haha.

kom hem för typ 20 min sen och har hunnit äta, bytit om och hängt upp alla blöta kläder. ska duscha snart också. och här är lite bilder från dagen. kan inte lägga upp alla då blir det ju alldeles fööör mycket haha :)
haha sofia tog sjukt många bilder på mig tills hon började bli lite irreterad. som ni ser här nedan är det mest bilder på mig :P








sofia :)



badet )

becca och nicole

becca




Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0