loisa: alltid som jag vill ;)

haha satt och lyssnade på musik i hörlurar sen kom mamma in i mitt rum för hon skulle gå och lägga sig så hon öppnar alltid min dörr innan för att annars får jag ''inte någon luft'' eftersom jag inte har något riktigt fönster i mitt rum. fast jag vill ha stängd dörr som alltid så jag stänger dörren fast mamma öppnar efter en minut och så säger hon - stänger du dörren så stänger jag av internet och då sa jag men då tar jag grannarnas internet (trådlöst) och sen sa hon okej då fast hon tvingade mig ha öppen dörr ändå. jag satt och tänkte hur jag skulle göra för att få som jag ville så efter mamma gick och la sig och vi säger typ efter 5 min så tar jag av hörlurarna och skruvar upp högsta volymen och eftersom hon  hatar hiphop och sånt så sätter jag på det för att irretera henne och hon väntar cirka en halv minut innan hon kommer in och ber mig sätta på hörlurar och sen stänger hon dörren! yees always what i want ;)
så nu sitter jag här med stängd dörr ;)

haha satte på get silly ;)

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0