kunde inte blogga..

hejsan! kunde inte blogga mer igår än vad jag gjorde för direkt när jag kom hem från badet så gick jag hem till verro.. skulle passa henne så jag kom dit vid 9 ungefär, gjorde välling och sen försökte att få henne att sova men ofc så springer hon bort när jag la henne i sängen, så söt unge :) men iaf hon somnade vid halv 12.. och det va meningen att jag skulle hem när prisca kom men jag somnade så mamma kom och hämtade mig vid 9 idag och här är jag.. ska hoppa in i dushen, det var så varmt inatt ( lollo, det här är inte att klaga ) bloggar senare..
sexy mama i bakgrunden xD
söta verro när jag försökte lägga henne, hon älskar att bli fotad!

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0