Hiss/Diss By Emma

-värmen- bästa vädret på länge vah? 30 grader! :D
-kollo - Det är faktist skitkul om man är på ett bra kollo, man lär också känna massa människor.. och borta från sthlm i 2 veckor med massa kompisar :)
-muffins i kartong - muffins som man köper som det är en påse som man bara blandar med mjölk och in i ungnen, blir riktigt goda också!
-myggor/myggbet! - uscha vad jag hatar myggor! dom gör ingen nytta och är inte bra för något! och myggbett bara kliar och ger massa ärr på kroppen!
-att alla reser bort! - de vänner som jag är mäst med är bortresta vissa över hela sommaren och vissa bara några veckor! men ändå!
-skolan - jag måste bara dissa skolan, spec min skola.. vill byta för jag får ångest att jag ska tillbaka till den skitskolan om 2 månader! tom. mindre!
-mina hiss/Diss skyltar - hahah så fula men har inga bättre just nu..
-Djuprämmen water camp - usch! säger bara SKITKOLLO! och värkligen inte "water camp"! ingen åker dit nästa år okej ??

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0