eclipse!

hann inte blogga innan jag åkte, men jag åkte till stan och mötte lollo, sen gick vi och hämtade biljetterna till eclipse och sen gick vi runt lite och år på donken.. haha när vi satt dära så dök michelle upp från ingenstans, såg inte henne sen hörde jag lollo ba, michelle! sen så pratade vi lite och precis när hon har gått så ser vi victoria gå utan för så vi bankade vi och hon kom in och vi sa hej och sånt.. hahah de va jättekul och träffa dom utanför kollot! men iaf så jag och lollo kollade på eclipse.. den va bra men new moon var bättre.. sen åkte vi till mickis i farsta och pratade med henne och sa hej då och sånt för hon åker till turkiet imorn och är dära i två veckor ! :( men ska gå och kolla på någon dokumäntär ( eller vad fan det heter! )
eclipse-movie-trailer.jpg image by fourbares


Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0