eclipse... andra gången !

har kommit hem från bion nu..funny bunny :) åkte dit och träffade alla det var jag, lollo, viktoria, michelle, jossebella, amanda, elina, gustave, nima, alex, Findus, jimmy och david  sen kollade vi på eclipse, andra gången för mig och lollo men ändå.. ville träffa alla människor också :) men iaf.. när vi sätter oss så är det reklam, och det är klart man pratar när det är reklam ?? så vi satt och prata och sånt, sen kommer en som jobbar och ba- om ni inte håller käften så kastar jag ut er allihopa, om någon klagar och säger att ni har pratat så kastar jag ut er.. bla bla!
man ba, filmen har inte äns börjat?? okej, vi va 13 ungdomar.. vuxna gillar typ inte ungdomar ? :S hahahah.. sen var det ett par framför oss som typ skrek åt oss att hålla käften och allt.. de sa inte äns kan ni va tysta, bara från ingenstans.. HÅLL KÄFTEN! aja, filmen var bättre den här gången men efter så gick dom dära som sa till oss och sa typ till de i kassorna att vi störde så killarna sprang ut och sen när vi kom ut så var dom helt borta, sa inte äns hej då eller något.. så vi tjejer stog dära, dissade hahah nej men vi pratade om massa från kollot och massa annat. riktigt sköna människor :) måste träffa dom igen!
lollo lägger in bilder snart ;)

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0