UUUUUSCH!

såg några bilder från skolan, jag driver inte jag fick säriöst ont i magen av det. vill inte tillbaka till den där skitskolan igen! ska kolla efter skolor nu! måste fan byta inget är bra med min skola.
- maten är skitäcklig!
- min klass suger balle!
- inga bra personer på typ hela skolan (okej förutom några få..)
- Lärarna, inget att prata om.. dom suuuuuger! det finns ingen som är bra, alla är surkärringar!
- den är dålig!
- snål, fattig.

förkortningen för allt det dära är hökarängsskolan

förlåt för att ni fick höra allt gnäll men jag kan värkligen inte gå kvar där i två år!!!

Kommentarer
Postat av: rap cat

varför så mycket hat mot hökarängsskolan det är den bästa skolan någosin

2010-08-04 @ 20:25:10

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0