ung 08/ döööda fötter!

nu är jag hemma och mina fötter är heelt döda! måste göra fotmasage. sååå... jag åkte med hillo till kungsan ochsen träffar vi lollo mulki och några till, det va ganska dött i början, träffade massa från kollot också :) men iaf det va ganska dött i början sen kom claudia och alla andra försvann typ så jag va med claudia mickis och lollo sen träffa vi amanda och felica och såå, sen börja det bli kuul men lollo gick hem innan... iaf vi va dära och typ dansa och sånt :) funnyfunny!
men dum som man är så glömmar man minneskortet i datan men claudia tog lite bilder som jag hoppas hon lägger in nu.. hahahahaha hon skickade en bild till den dära stora tvn med det kom aldrig fram! men iaf ska gå och äta mina tunnbröd nu... byye / Emma

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0