oj oj oj!

nu är det emma som skriver igen! har inte bloggat på några dagar.. men i förrigår så va jag i skolan sen åkte jag på bio med mickis claudia och lollo , vi såg grown ups den söög, den hade ingen handling..sen var vi ute lite och igår åkte jag först till affären i kungens kurva och jobbade lite där bara 2 timmar men iaf UUSCH! vi åt äckligaste thaimaten, amelie sa att det va skitgott där och deras mat kanske var det men i min var det en massa småkryp som va döda!! FYFAN VAD ÄCKLIGT! så jag åt ingenting! men jag och mamma köpte donken, sen skjutsade mamma mig till gullmars och jag åkte själv in till stan och gick till taj mahal för att köpa löshår sen efter det så hände det inget mera , jag vaknade för en halvtimma sen och idag är det cheerleading :D

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0