loisa: skavsår :(

dagen började med att jag vaknade och var tvungen att gå ut från lägenheten för att de bygger om så jag gick ut och tog en promenad i tyå 2 timmar med mina skavsår, skit ont och jag gick som ett cp och var skit törstig på läsk men sen hade mamma köpt donken mat så vi satt på parket utanför mig och åt och det var skit gott med cola , det kändes som jag itne hade truckit det på evig heter. sen ser jag soumaya gå förbi så jag går med henne till centrum och så köpte vi mer läsk sen gick vi till emilie och satte oss på en park sen kom stina och vi pratade om allt och inget och vi skrattade mycket haha :P skulle bara hem snappt ska hem till soumaya med emelie och stina sen ska vi sova där och kolla på film med gotti gott. hare gött så ses vi imorn PÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS ;)

vet inte om jag tar med kameran , vi får se om den har batteri :P

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0