loisa: omg

har inte bloggat på länge haha men har bara inte orkat. idag var jag i skolan, hade dubbel matte i två timmAR ÅHH säger jag bara. jag har blivit säämst på matte, fattar ingenting! någon måste fan hjälpa mig. emma försöker iaf :P
på idrotten sprand vi slingan på 3.2 km och jag var den första tjejen som kom fram, kom femma eller fyra (18 min)
stoooolt :P

kom hem för en timme har dushat, ätit mellis och nu tar jag det lugnt i soffan. är skit trött och det är jätte kallt ?

shit vad äcklad jag blir av den där familjen ? hur fan kan de lära barnen det där ? tycker synd om barnen de verkar ju inte veta vad de håller på med, de är de där fucking föreldrarna som har förstört deras liv och sagt massor med skit till de. hur fan kan man vara så sjuk?
haha ser ni hur tyra skrattar åt de på slutet ? du är hatade över hela världen fan!
såg denna videon på matten. shiit vilka problem de har ??
äckliga rasister fan!



Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0