loisa: NEEEEEEEEEEEEJ

neeeeeeeej neeeeeeej neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej..!!!!!!!!! han kan inte vara död. jag och patricia satt och kolla på hela prison break season 4 i 2 dygn typ. sen bara dör han på slutet ?!!!! visst han hade den dära sjukdomen och allt men ändå jag blir så aaaarg. han skulle bli pappa och han blev nyss fri från allt... FUCK FUCK FUUUUUCK!
FAST DET KANSKE KOMMER EN SEASON 5. jag kollade på youtube och där lever han och allt. han gömde sin död osv.. så season 5 måste jag se. ÅÅÅH JAG ÄR SÅ KÄR I WENTWOTH MILLER han som spelar micheal. fast han är 36-37 år. ååååh så snygg

iaf jag och patrici kollade på prison break tills klockan 3 på natten, jag grät som faan!. idag vet jag inte vad som händer. iaf ska och käka frukost nu.CYA



Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0