loisa: läskigt

jag var ju på landet för några dagar sen. glömde bäretta det här som hände sista natten..

jag och patricia satt och ritade vid 12 på natten, sen efter vi var klara vid 1 så pratade vi som aldrig förr, vi skrattade , vi tjaffsade, tänk er patricia halv peruanare och halv turk. och den här halv turken har temprament ska ni veta..
hon pratar skit högt.. jag skrattar högt och morfar och eva ligger och sover i stugan brevid. sen jag och patricia tröttnar så vi håller käften och har släckt lampan för vi ville sova (klockan var runt 3) vi är säkert tysta i 20 sekunder med släckt lampa dåra. sen händere. VI HÖR NÅGOTING SKIT LÄSKIGT, FETASTE LJUDER DU KAN TÄNKA DIG. om jag ska beskriva lät det som tallrikar rammlar ner på marken. (klockan 3 på natten vi, mitt i natten, mörkt, i en stuga på landet mitt i ingen stans, vi bah wtf?) jag blir så jävla rädd , jag trodde jag skulle dö och mitt hjärta slog i 1000 asså. jag var så rädd så jag inte kunde prata. patricia med hon var också tyst. så vi liger i våra sängar i cirka 15 sekunder helt tysta med släckt lampa. efter några sekunder säger patricia WTF. jag tände lampan. satte mig upp. var skit rädd. patricia med. patricia går runt i vårt lilla hus som en idiot och kollar alla fönster och dörren. sen ser jag att handtaget på dörren är uppe (fast den e altid så kom jag på sen) jag blir ännu räddare. jag vill väcka morfar, prata med någon utan den där idioten patricia. jag smsar mina kompisar där jag skriver HALLÅ. jag ringer min mamma fast hon ligger och sover i farsta. sen efter jag pratat med henne blev jag lugn och jag läste en tidning.  sen jag hade lugnat ner mig. släckte lampan för att sova (PATRICIA DEN DÄR IDIOTEN HADE REDAN SOMNAT). jag håller på att somna sen hör jag typ flera djursteg av  typ en älg lät det som. jag väcker patricia och bärettar och hon ber mig hålla käften sen jag tog elektiska tennisracket som vi kallar det och hotar henne med att ta den närmare hennes hand och då reagerar hon fort. hon tar den och håler i den. jag säger förlåt och går och lägger mig (mellan mig och patricia så när man håller elektiska tennisracket så får man respekt av den ena för man vill inte få stötar så då gjorde jag allt hon sa) . sen när vi vaknar dagen efter bärettar morfar att det brukar gå runt en bambi (?) på tomten för att dricka vatten i fotenen.

jag kan bäretta att det där var läskigt, bland det läskigaste jag vart med om.. SCARY..


här inne....

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0