loisa: HOME

är hemma en snabbis för att blogga lite. var ju med kiana och betty i grönan. vi åkte dit träffade folk, åkte lite saker bla.  kärlekstunneln med några killar haha där hände det saker kan jag lova er ;) sen åkte vi till tc och åt på donken like always sen taggade vi hem. hade riktigt kul idag ;) men nu ska jag träffa claudia och mickis. de ska komma hem till mig för jag är själv hemma inatt igen (DISCO DISCO) fast vi ska vara ute tror jag ;) CYAAAA


jag och kiana på tuben (samma tröjor haha)

vem är snyggingen i rutan? jo jaaag

betty goes sexy

kiana ;)

betty och kiana så sööta ;)

jag och kiana ser några snygga boys boys haha

kiana tröttnade på killarna men jag forsatte stirra ..

YEEAH

mee and my sistaah betty








hahah vad gullig





Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0