loisa: hemma

Kom hem för en kvart sen typ. var på grönan med kiana, betty och michelle. vi var där ganska länge faktist. åkte typ allt haha. juste en rolig sak som hände. kianas kompis nima skulle komma till grönan för att vara med oss typ så hon ringer honom och pratar med han och allt. sen när han kommer så ser jag ju att det var han som jag var på kollo med haha. tyckte det där var roligt.. vi träffade massor med folk där och vi kände typ massor folk i alla köer så vi slapp köa hela tiden haha. betty har alla bilder så jag tror jag lägger upp det imorn eller senare eftersom hon är så seg på att ladda ner de på datan..

juste  vi åkte pop expressen ett antal gången haha (jag höll på att spy) , när vi åkte den så kom en låt som jag tyckte var skit bra. inget jag lyssnar på direkt men den här var faktist bra ;) när låten kom fick typ alla  flipp alla var typ hype då :P



Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0