loisa: aquard

hej hej bloggen. dagen började med att jag vaknade upp hos soumaya med emilie och stina, jag gick hem och fixade mig till ung. sen åkte jag dit med mulki, soumaya, andrea, jasmina, lemya . träffade folk där, snackade och hade kul. sen var det typ en show eller något hahahahahah, det var proppat med folk längst fram och jag får typ ingen luft och så svimmar jag hahahahhahha. (ingen nyhet, jag svimmar väl antagligen lätt?) jag rammlar på marken och hör folk skrika och känner att några försöker bära mig hahahahhahah... men eftersom jag var den ända som svimmade så såg ganska många det vilket är PINSAMT för jag ligger där helt död.. mina ögon blev helt fuckade också.. sen känner jag att en BIFF bär mig till sjuktältet eller vad man ska säga och där drack jag vatten och vilade snabbt. sen gick vi runt och så. aja ska klla på eclipse nu vi seeeees ;)


Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0