loisa: äntligen hemma

hej bloggen :P

känns som jag har gått hela dagen haha. dagen började ju med att jag vaknade hos mickis. kunde inte sova något för det var så jävla varmt men sen gick vi upp vid 10. satt och kollade på tv sen satt vi vid datan och åt frukost. sen taggade jag hem för jag skulle möta betty och kiana. var hemma ett tag och fixade mig och så. jag träffade betty och vi träffade mickis i typ 10 minuter. sen åkte jag och betty hem till kiana i gubbängen, vi var hemma hos henne i några timmar. omg hennes hund är så jävla sööt, lilla ricky ;) vi åt ben och jerrys där och fixade oss sen åkte vi till skarpnäck (där jag bodde förut) för att träffa några killar som ingen av oss kände utan kiana hade haft kontakt med honom via telefon och så, så vi hade ingen aning om hur de såg ut. vi förväntar oss värsta katterna och så. vi tre var skit nervösa hur det skulle bli men vi tog bussen och sen mötte vi de på en park. haha skit fula, gula tänder och blondt hår (fjortis boys) så vi sa att vi skulle träffa några andra sen så dissade vi de och taggade in till stan där vi åt på donken och där var det män vid 40 års ålden som flurtade med mig, kiana och betty haha så vi tog våra burgare ut sen gick vi mto bussen till grönan där vi var ett tag, träffae folket från i förr går och så. najs najs...

har iaf nyss dushat och bytt om så nu ska jag bara ta det lungt. imorn blir det ju grönan med samma personer igen , juste ska ladda min kamera så det blir lite bilder tills imorn. har inga bilder från idag ;)


jag michelel och kiana från i förrgår ;)

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0