loisa: ååh en fluga har kommit och flyger runt.. den stör mig..

kom nyss hem från promi och prio. sov ju över där med soumaya. vi skulle dygna haha. vi bakade kladdkaka mitt i natten med grädde sen åt vi alla en fjärdedel var och vi doooog vi modde så illa. sen gick vi och spelade vi in filmer ahah det var jätte kul men det funkade itne eftersom PROMI och SOUMAYA skrattar typ hela tiden ;) sen somnade prio och soumaya vid 4 och jag och promi satt och prata i en timme om massor saker sen somnade vi också. vi vaknade vid kl 11 åt frukost (mackor med nutella jammyyyy) kollade på tv och sen gick vi hem. kom hem för en kvart sen typ.

imorn är det ju skola och fan säger jag!!!!!!!
ska duscha, välja kläder tills imorn, fixa lite och så sen ska jag kolla lite på tv sen är det dags för sängen haha :P


Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0