loisa:

gick ner till centrum med mamma och köpte ett par svarta converse och sen kom mickis och vi gick runt i centrum, åt på donken, jag köpte svarta tights och ett vanligt vitt gina linne. vi satt typ pådonken i flera timmar kändes det som och pratade... sen kom patricia och anneli och vi gick runt lite sen gick anneli och vi var hemma hos mig en snabbis för att hämta lite kläder och ladda mobiler.. sen gungade vi gungbräda (heter det så?) haha skit kul, jag var ju längst ner såklart och sen när jag väl var uppe så hoppade mickis av utan att jag märkte, och jag dooog typ. ena sekunden var jag uppe sen helt plötsligt låg jag på marken.. patricia filmade allt med mickis mobil så vi får se om hon lägger upp de.. fick jätte ont i rumpan och mitt finger är blått ...
sen kom soumaya snabbt, och juste jag och patricia och mickis hittade på en skit bra låt men jag kom inte ihåg hur den gick haha :P


Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0